Skip to Main content Skip to Navigation
Theses

Relation entre éléments du marketing interne et implication organisationnelle : Application auprès de conseillers-clients de centres d'appels français

Abstract : Summary
Document type :
Theses
Complete list of metadatas

Cited literature [27 references]  Display  Hide  Download

https://hal-normandie-univ.archives-ouvertes.fr/tel-02090192
Contributor : Tony de Vassoigne <>
Submitted on : Thursday, April 4, 2019 - 3:10:30 PM
Last modification on : Friday, October 23, 2020 - 4:45:26 PM
Long-term archiving on: : Friday, July 5, 2019 - 2:46:17 PM

File

THESE Tony de Vassoigne.pdf
Files produced by the author(s)

Licence


Distributed under a Creative Commons Attribution - NonCommercial 4.0 International License

Identifiers

  • HAL Id : tel-02090192, version 1

Citation

Tony de Vassoigne. Relation entre éléments du marketing interne et implication organisationnelle : Application auprès de conseillers-clients de centres d'appels français. Gestion et management. Université de Caen, 2013. Français. ⟨tel-02090192⟩

Share

Metrics

Record views

81

Files downloads

4373