The Influence of Sport Practice in Federal French Sports Clubs on the Sensitivity of Children to Values and Healthy Lifestyle: a Qualitative Exploratory Study

Type de document :
Chapitre d'ouvrage
Liste complète des métadonnées

https://hal-normandie-univ.archives-ouvertes.fr/hal-02046574
Contributeur : Joël Brée <>
Soumis le : vendredi 22 février 2019 - 17:21:47
Dernière modification le : jeudi 6 juin 2019 - 16:42:40

Identifiants

Citation

Ghada Khaled Ahmad Ibrahim, Joël Bree, Maya Naja. The Influence of Sport Practice in Federal French Sports Clubs on the Sensitivity of Children to Values and Healthy Lifestyle: a Qualitative Exploratory Study. Patricia Rossi. Marketing at the Confluence between Entertainment and Analytics. Proceedings of the 2016 Academy of Marketing Science (AMS) World Marketing Congress, Springer, pp.1365-1369, 2017, ⟨10.1007/978-3-319-47331-4_267⟩. ⟨hal-02046574⟩

Partager

Métriques

Consultations de la notice

27